Communieproject

Eerste Heilige Communie 2015/2016

Na het Heilig Doopsel is de Eerste Heilige Communie de volgende stap in het geloofsleven van een kind. Het is een bijzonder moment wanneer een kind voor het eerst mag deelnemen aan de communie en het Lichaam van Christus ontvangt.

In de Nicolaaskerk worden de kinderen voorbereid op de Eerste Heilige Communie door middel van een aantal bijeenkomsten onder leiding van twee ervaren vrijwilligsters en pastoor Marcelo Salão Rocha. Ook brengen de communicanten een bezoek aan de kapeldag in Heiloo.

De Eerste Heilige Communie viering vindt plaats op zondag 22 mei 2016 om 10.00 uur in de Nicolaaskerk.

Voor opgave of meer informatie kunt u contact opnemen met: pastoor Marcelo of mailen naar nicolaaskerk.purmerend@live.nl

Eerste Heilige Communieviering viering