Bereikbaarheid

De Nicolaaskerk staat midden in het gezellige centrum van Purmerend en is zowel met het openbaar vervoer als met de auto goed bereikbaar.

Openbaar vervoer

Bus
Het busstation Tramplein ligt op vijf minuten loopafstand van de Nicolaaskerk. Vanuit Purmerend en omliggende gemeenten stopt daar een aantal bussen.

Vanaf Amsterdam Centraal kunt u het beste bus 301 nemen.

Trein
Er stoppen treinen vanuit de richting Amsterdam en de richting Hoorn-Enkhuizen op station Purmerend.
De Nicolaaskerk ligt op ongeveer 15 minuten lopen vanaf het station. De route naar het centrum wordt met bordjes aangegeven.

Voor meer informatie kijk op https://www.9292ov.nl

Per auto

A7: Vanuit Amsterdam rijdt u via de Coentunnel richting Zaandam/Purmerend. U neemt de tweede afslag Purmerend (Zuidoostbeemster/Oosthuizen). Over de (Beemster)brug rechtdoor, komt u in het centrum.

A10: via de Zeeburgertunnel of de IJtunnel neemt u de afslag Volendam en slaat bij de verkeerslichten bij het benzinestation linksaf de Jaagweg op richting Purmerend. Deze rijdt u helemaal uit tot in het centrum.

Het centrum van Purmerend is autovrij, maar u kunt uw auto parkeren in een van de omliggende garages of op een van de parkeerterreinen.